KARTA INFORMACYJNA URZĄD GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE ul. Ostrowska 8
REFERAT KULTURY, SPORTU I PROMOCJI GMINY tel. (062) 762 97 25
Podstawa prawna:
- art. 34 - 37 ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 13 poz.123 z późn. zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania imprezy artystycznej lub rozrywkowej.
II. OPŁATY:
- Nie pobiera się
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
- W przypadku przyjęcia zawiadomienia bez zastrzeżeń nie udziela się odpowiedzi.
- Decyzję zakazującą odbycia imprezy doręcza się organizatorowi w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
IV.JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
- Referat Kultury, Sportu i Promocji Gminy
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
- Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
- za odwołanie - 5,00 zł
- za każdy załącznik - 0,50 zł
VI. UWAGI :
- Zawiadomienie o imprezie powinno być złożone nie później niż 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia u prowadzącego sprawę.