Imieniny: Andrzej / Henryk / Mariusz

Małe miasto dużych możliwości

BIP

Zezwolenie na prowadzenie imprezy masowej

Wersja do wydrukuWyślij znajomemuWersja PDF

KARTA INFORMACYJNA URZĄD GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE ul. Ostrowska 8

REFERAT KULTURY, SPORTU I PROMOCJI GMINY tel. (62) 762 97 90 fax (062) 762 97 49


 

Podstawa prawna:

  • art. 6 - 11 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 120, poz. 1298 z późn. zmianami). 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

Wniosek o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

załączniki:

  • program i regulamin imprezy masowej,
  • opinie:
    • Komendanta Powiatowego Policji,
    • Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
    • Kierownika Pogotowia Ratunkowego,
  • opinia Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
  • informacja o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub terenie, gdzie impreza masowa będzie organizowana, mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informacje o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku,
  • regulamin obiektu,
  • wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej,
  • graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający oznaczenie:
  • a) dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności,
  • b) dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
  • c) punktów obsługi medycznej,
  • d) punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych,
  • e) punktów informacyjnych,
  • f) lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu,
  • g) informacje o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów,
  • h) informacje o stanie liczebnym, organizacji, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej i warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczaniu imprezy,
  • szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
  • informacje o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk,
  • polisę ubezpieczeniową,
  • informację o powiadomieniu komendanta oddziału Straży Granicznej, w przypadku przeprowadzania imprez masowych w strefie nadgranicznej,
  • informację o powiadomieniu komendanta terenowej jednostki organizacyjnej Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprez masowych na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej,
  • pisemną zgodę na przeprowadzenie imprezy masowej kierownika jednostki organizacyjnej lasów państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego, w razie przeprowadzenia imprezy na terenach będących w zarządzie tej jednostki.

 

II. OPŁATY:

Opłata skarbowa:

  • za wniosek - 5,00 zł,
  • za każdy załącznik 0,50 zł
  • za wydaną decyzję - 76,00 zł

 

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

  • Do 7 dni

 

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

  • Referat Kultury, Sportu i Promocji Gminy

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Opłata skarbowa:

  • za odwołanie - 5,00 zł
  • za każdy załącznik - 0,50 zł

VI. UWAGI:

  1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia u prowadzącego sprawę.
  2. Organizator imprezy masowej jest obowiązany wystąpić do Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej, nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.