
ROISP.2110.4.2020 Skalmierzyce, 2020-02-18
URZĄD GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE
z siedzibą UL. OSTROWSKA 8 SKALMIERZCYE
63-460 NOWE SKALMIERZYCE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
I N S P E K T O R ds. dróg
w Referacie Techniczno – Inwestycyjnym i Rozwoju Gospodarczego
Urzędu Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce
(nazwa stanowiska pracy)
1.Wymagania niezbędne
a.Wykształcenie wyższe inżynierskie (magisterskie) o kierunkach technicznych i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie o kierunkach technicznych i co najmniej 5 letni staż pracy,
b.Znajomość ustaw: prawo budowlane, o drogach publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo zamówień publicznych,
c.Posiadanie obywatelstwa polskiego,
d.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, oraz osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e.Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
2.Wymagania dodatkowe
a.Wykształcenie wyższe ( inżynierskie, magisterskie ) o kierunku budownictwo lub średnie techniczne o kierunku budownictwo,
b.Staż pracy na podobnym stanowisku pracy: 12 miesięcy
c.Umiejętność opracowywania oraz sprawdzania kosztorysów budowlanych,
d.Umiejętność sporządzania analizy założeń inwestycyjnych – wstępne kalkulacje,
e.Umiejętność opracowania założeń koncepcyjnych dotyczących procesów inwestycyjnych,
f. Umiejętność sporządzania rozliczeń procesów budowlanych,
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku urzędniczym:
I.Zadania główne
1.Koordynuje realizację inwestycji drogowych, w tym:
a.przygotowuje wytyczne projektowe,
b.zleca opracowanie dokumentacji projektowej (w tym uzgadnia i opiniuje rozwiązania),
c.uzgadnia przedsięwzięcia z uprawnionym instytucjami i pozyskuje pozwolenia.
d.wybiera wykonawców robót (w postępowaniu przetargowym),
e.analizuje i rozlicza finansowanie poszczególnych etapów prac,
f.nadzoruje i koordynuje realizację prac,
g.weryfikuje kosztorysy powykonawcze i różnicowe,
h.rozlicza finansowo zakończone inwestycje (sporządza druki OT oraz PT),
2.Zleca i nadzoruje remonty:
a.dróg gminnych,
b.placów zabaw.
3.Przeprowadza odbiory, przeglądy bądź kontrole:
a.pasa drogowego,
b.przejazdów kolejowych,
c.bieżącego i zimowego utrzymania dróg.
4.Prowadzi ewidencje dróg gminnych oraz ulic lokalnych na terenie miasta ( w tym utrzymanie ulic powiatowych w ramach zawartego porozumienia z Powiatem),
5.Prowadzi rozliczenia finansowe związane z utrzymaniem dróg,
6.Przygotowuje zmiany w organizacji ruchu drogowego.
7.Wydaje zezwolenia na:
a.Umieszczanie urządzeń w pasie drogi,
b.Zajęcie pasa drogowego ( w tym naliczanie opłaty),
c.Umieszczania reklam na obszarze gminy,
8.Wydaje decyzje zezwolenia na zjazd z dróg gminnych,
9.Zgłasza awarie oświetlenia ulicznego i drogowego,
II.Zadania dodatkowe
1.Współuczestniczy w przygotowywaniu wniosków o współfinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków budżetu państwa, Unii Europejskiej i innych instytucji finansowych.
2.Sporządza dla GUS sprawozdania dotyczących dróg gminnych.
3.Sporządza dla GDDKiA sprawozdania dotyczące stanu dróg gminnych.
4.Wykonuje inne czynności związane z planowaniem, organizacją oraz kontrolowaniem realizowanych zadań.
5.Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
4.Warunki pracy na stanowisku:
a. Miejsce pracy : praca w budynku Urzędu Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Obiekt nieprzystosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Wizyty w terenie na budowach.
b. Stanowisko pracy: praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym, wymiar czasu pracy: pełny etat, 40. godz. tygodniowo, pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6 – u miesięcy z wynagrodzeniem zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.05.2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 poz. 936 ze zm.) i Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce
5.Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
6.Wymagane dokumenty
a.list motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisko,
b.życiorys – curriculum vitae,
c.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
d.oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e.kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu lub odbytym stażu,
f.kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,
g.kserokopie zaświadczeń o ewentualnych ukończonych kursach, szkoleniach,
h.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.),
i.ewentualne referencje, opinie
j.Podpisana informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Oferty na wolne stanowisko należy przesłać na adres:
Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce
ul. Ostrowska 8 Skalmierzyce
63-460 Nowe Skalmierzyce
lub dostarczyć do sekretariatu Urzędu, mieszczącego się na I piętrze, pokój nr 10,
z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. dróg w Referacie Techniczno – Inwestycyjnym w terminie do dnia 28 lutego 2020 r.
Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce na podstawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny ze znajomości ustaw określonych w punkcie 1b. Udzielenie przez kandydata odpowiedzi na minimum 70% pytań z testu zakwalifikuje go do rozmowy kwalifikacyjnej.
Szczegółowych informacji udziela Referat Organizacyjny i Spraw Pracowniczych, tel. (0-62 762-97-17 ).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.noweskalmierzyce.pl
BURMISTRZ
/-/ Jerzy Łukasz Walczak